Vår historie

Her er en liten presentasjon av historien vår. Det har vært store endringer ved det å drive barnehagen i løpet av de 40 årene vi har vært til. Grunnpilaren vår, betingelsesløs kjærlighet, har vært med oss hele denne tiden. Barna som kommer til oss skal få kjenne at de er verdifulle slik som de er.

Frøyland barehage ble åpnet i 1980, og var den andre barnehagen i Time kommune.
Vi gikk gjennom en stor renovasjon i 2003. I 2008 ble vi en del av NLM-barnehagen AS.
NLM-barnehagene har opp mot 40 barnehager over hele Norge, fra Finnsnes i nord til Mandal i sør.

Februar 2022 stod en flott og fremtidsrettet barnehage klar til innflytting. Vi gikk fra å være en avdeling under NLM-barnehagene, til å bli et datterselskap.

Barnehagen er en pedagogisk virksomhet, og driver etter barnehageloven og rammeplan for barnehager. Vi har kristen formålsparagraf.